domenica 27 marzo 2011

Crno bijeli svijet - Prljavo Kazalište

Crno bijeli svijet (il mondo in bianco e nero) è una canzone del 1980 del gruppo Prljavo Kazalište. Visualizza il video su Youtube.

---------------------------



Moje ime je Davorin Bogović
Il mio nome è Davorin Bogović
a ovo sve oko mene
e tutto questo intorno a me
to je crno bijeli svijet
è il mondo nero bianco

Crno bijeli svijet, crno bijeli svijet
crno bijeli svijet, crno bijeli svijet
crno bijeli svijet, crno bijeli svijet
Il mondo in bianco e nero

Crno bijeli televizori
Televisori in bianco e nero
rijetki noćni tramvaji
rari tram notturni
moja bijela devojka
la mia bianca ragazza
uvozni ekskluzivni programi
programmi esclusivi d'importazione
mama, tata, pas i kravata vata, vata, vata
mamma, papà, cane e cravatta


VOCABOLI
bijel - bianco
crn - nero
djevojka - ragazza
ekskluzivan - esclusivo
ime - nome
kravata - cravatta
mama - mamma
moj - mio
noćni - notturno
ovo - questo
pas - cane
program - programma
rijetki - raro
sve - tutto
svijet - mondo
tata - papà
televizor - televisore
to - questo
tramvaj - tram
uvozni - d'importazione

Nessun commento:

Posta un commento